dilluns, 18 de juliol del 2011

Perdoneu per ser tan poc original

Sóc periodista, community manager, iniciada en el món de la mediació social i la violència de gènere, catalana molt viatgera malgrat la por a volar que parla cinc idiomes, dona prou ben conservada en formol per tenir 40 anys des de fa uns quants anys i aturada per obligació. No sé si aquest ordre és el correcte per definir-me, francament, però ja sabeu que l'ordre dels factors no altera el producte final: una jo mateixa molt imperfecta.

Avui enceto aquest blog amb total humilitat, sabent que l'oferta de comentaris enginyosos i reflexions genials abocats diàriament a l'espai virtual dels social media és incomptable. Des d'aquestes línies només aspiro a una cosa: escriure per mantenir les meves neurones en forma. I fer-ho lliurament, sense autocensura, amb total llibertat sobre tots aquells temes que facin bategar el meu cor i treure fum al meu cervell, sigui des de la indignació més profunda (l'espanyol occidental utilitza la paraula alebestramiento), sigui des de la lloança per les coses ben fetes.

Els que em coneixeu ja sabeu com les gasto. No acostumo a tenir pèls a la llengua, ni quan parlo ni quan escric, i la ironia amb una certa sofisticació és la meva guia.
Som-hi, doncs i que Al·là proveexi!

1 comentari:

  1. Enhorabona Cristina. Amb blogs com el teu es van destil.lant les gotes de llibertat que, més aviat del que alguns pensen, formaran una onada que s'endurà el cretinisme que parasita la nostra professió. Una abraçada.

    ResponElimina