dilluns, 1 d’agost del 2011

M'agrada aquest agost

Per primera vegada en molts anys puc dir en veu alta que m'agrada aquest mes d'agost.

M'agrada perquè dormo totes les nits tapadeta fins a les orelles pel mal de coll i encara no he fet servir ni un sol cop el ventilador que cada nit d'estiu m'acompanyava per dormir.

M'agrada perquè els cotxes han desaparegut pràcticament del meu carrer i ara podem aparcar gratis a les zones verdes del barri i respirar menys merda.

M'agrada perquè els cretins que tinc a sobre per veïns han fugit al seu poble i han deixat de despertar-me cada matí amb el soroll dels mobles arrossegats, el cloc-cloc-cloc de les sabates de talons i les esporàdiques sessions de sexe nonstop en tres dimensions.

M'agrada perquè gairebé totes les botigues han tancat i la temptació de gastar ja no és tanta. Ara, si em cal alguna cosa, haig de caminar unes quantes illes i la mandra fa que m'ho pensi dos i tres i quatre cops abans d'anar-hi.

M'agrada perquè els treballadors de l'obra del costat fan vacances merescudes i ja no em molesten amb els cops i el soroll de la grua a les vuit del matí.

M'agrada perquè la majoria de rebuts que em deixen a zero el compte corrent cada principi de mes també s'han agafat vacances fins el setembre.

M'agrada molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada